obchodní podmínky

Všeobecné smluvní podmínky provádění autorského díla a služeb Maat, čtení z obrazů Tarotu, malba obrazů, obrazy

1.1 Odkazem na tyto všeobecné smluvní podmínky (dále jen „Podmínky”) se, ve smyslu ustanovení § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník”), určuje část obsahu kupní smlouvy (dále jen „Smlouva”) uzavřené mezi prodávajícím, kontaktní e-mail: aliveness@aliveness.cz, (dále jen „Prodávající”) a kupujícím definovaným ve Smlouvě (dále jen „Kupující”), kterou Kupující objednává zboží/službu, která je předmětem koupě na základě kupní smlouvy (dále jen „Předmět koupě”). Prodávající a Kupující jsou dále také společně označováni jako „Smluvní strany”.

1.2 Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná (dále jen „Spotřebitel”).

1.3 Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Podmínek.

1.4 Tyto Podmínky tvoří nedílnou součást Smlouvy.

1.5 Práva a povinnosti v těchto Podmínkách výslovně neuvedená se řídí obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „NOZ”).

II.
Sdělení pro Spotřebitele před uzavřením Smlouvy

V souladu s ust. § 1820 NOZ tímto Prodávající Kupujícímu–Spotřebiteli sděluje (níže uvedená sdělení jsou určená výhradně Spotřebitelům):

2.1 Náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby poskytovatele příslušné služby (cena internetového připojení, cena poskytovatele telekomunikační služby atp.) / liší od základní sazby, a to o …………………………………..

2.2 Záloha není vyžadována / je vyžadována, přičemž částka tvořící ……. % Kupní ceny musí být uhrazena do …………. dní od okamžiku uzavření Smlouvy.

2.3 Je-li předmětem Smlouvy opakující se plnění, pak nejkratší dobou, po kterou bude Smlouva Smluvní strany zavazovat, činí ………….………….

2.4 V případě Smlouvy uzavírané na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, je cena uvedená u Předmětu koupě cenou za jeden měsíc, přičemž součástí jsou veškeré daně, poplatky, jiné obdobné peněžité plnění a náklady na dodání.

2.5 Kupující–Spotřebitel má právo od Smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o:

a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

2.6 Odstoupení od smlouvy je možné učinit e-mailem uvedeným v objednávce.

2.7 Spotřebitel NEMŮŽE odstoupit od Smlouvy:

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce služeb nebo zboží, které byly/bylo upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro jeho osobu,

c) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

d) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

e) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud Prodávající tato plnění poskytuje v určeném termínu,) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

f) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

2.8 V případě odstoupení od smlouvy ponese Spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

2.9 Spotřebitel je povinen uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo.

2.10 Je-li předmětem Smlouvy dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, v tomto případě Spotřebitel NEMŮŽE odstoupit od Smlouvy.

2.11 V případě sporu mezi Prodávajícím a Kupujícím bude k rozhodnutí sporu místně příslušný obecný soud České republiky, a to dle podmínek definovaných v příslušných procesních předpisech, zejména v zákoně č. 99/1963 Sb., občanském soudním řádu, ve znění pozdějších přepisů, a zákoně č. 6/2002 Sb., o soudech a soudcích, ve znění pozdějších předpisů.

2.12 V případě sporu mezi Prodávajícím a Kupujícím může Kupující využít možnosti mimosoudního řešení sporu. Orgánem příslušným k řešení sporu je Česká obchodní inspekce (ČOI). V tomto případě může Spotřebitel kontaktovat ČOI prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webu ČOI ( https://www.coi.cz/ ). Spor je možné řešit též prostřednictvím ODR platformy .

III.
Kupní smlouva

3.1 Návrh na uzavření kupní smlouvy je ze strany Prodávajícího učiněn umístěním nabídky na koupi zboží nebo služeb na internetových stránkách martinamaat.cz

V případě, že zboží či služba není inzerována jako „SKLADEM”, pak je Prodávající oprávněn zrušit objednávku v případě, že se ukáže, že není možné v místě a čase obvyklém zajistit Předmět koupě.

3.2 Kupní Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je zboží či služba (popřípadě více zboží a/nebo služeb) vloženo do košíku a po doplnění nezbytných údajů je příkaz k objednání DORUČEN do systému Prodávajícího. Prodávající v této souvislosti neručí za problémy s internetovým připojením.

V případě, že nedojde k učinění objednávky prostřednictvím e-shopu, nýbrž prostřednictvím:

a) e-mailu,

b) telefonicky,

je kupní Smlouva uzavřena okamžikem zpracování příslušné objednávky Prodávajícím.

3.3 Prodávající je povinen upozornit Spotřebitele bezprostředně před tím, než učiní objednávku jasným a výrazným způsobem na:

a) údaje o hlavních vlastnostech zboží nebo služby v rozsahu odpovídajícím použitému prostředku komunikace na dálku, kterým je se Spotřebitelem komunikováno, a povaze zboží nebo služby,

b) celkovou cenu a náklady na dodání,

c) údaj o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku, má-li být Smlouva uzavřena na dobu neurčitou nebo má-li být závazek automaticky prodlužován,

d) nejkratší dobu, po kterou budou trvat Spotřebitelovy povinnosti ze Smlouvy, má-li být smlouvou určena.

3.4 Prodávající je povinen zajistit, aby Spotřebitel vzal při objednávce výslovně na vědomí, že se zavazuje k zaplacení.

3.5 Kupující je oprávněn obsah košíku nebo prodejního (objenávkového) formuláře měnit, doplňovat, jednotlivé položky odstraňovat. Dále může upravovat jakékoliv další údaje či podmínky objednávky (např. dopravu), a to až do doby, než závazně odešle objednávku Prodávajícímu prostřednictvím kliknutí na tlačítko označené jako „Odeslat objednávku” (může se lišit u jednotlivých Předmětů koupě.)

3.6 Kupující bere na vědomí, že vložením zboží/služby do košíku NENÍ toto zboží/služba rezervována. Pro posouzení včasnosti objednávky (v případě více objednávek na stejné zboží/službu při vyčerpání skladových zásob) je rozhodující okamžik přijetí objednávky do systému Prodávajícího. Okamžik kliknutí na tlačítko „Odeslat objednávku” není rozhodující.

3.7 Prodávající si dále vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě:

a) Uvedení zjevné nesprávnosti v označení zboží/služby, množství, ceny, doby plnění či jiné vlastnosti Předmětu koupě.

b) Navýšení pořizovací ceny od dodavatele, a to minimálně o 12 %.

c) Jakékoliv změny právní úpravy jiného státu, v důsledku čehož dojde ke změně nákladů či doby dodání.

d) Ke změně dostupnosti zboží/služby u dodavatele. Prodávající v této souvislosti není povinen začít spolupracovat s jiným dodavatelem.

e) Kupující využije slevový poukaz v případě, že k tomu není oprávněn (např. nesplňuje podmínky pro jeho využití – např. slevy pro studenty, profesní skupiny atp.).

f) Kdy uzavřením kupní Smlouvy došlo ke spáchání trestného činu či přestupku.

3.8 Označení produktu jako „SKLADEM” je aktualizováno vždy jedenkrát za týden. Kupující bere na vědomí, že v okamžiku kliknutí na tlačítko „Odeslat objednávku” může být zboží/služba již vyprodána, a to z důvodu učinění jiné objednávky, která byla doručena do systému Prodávajícího před příslušným příkazem Kupujícího.

3.9 V případě, že je spolu se zbožím inzerováno jakékoliv zboží/služba zdarma, pak se na převod vlastnického práva ke zboží/službě poskytované zdarma použijí příslušná ustanovení NOZ upravující darovací smlouvu. Osud darovací smlouvy na zboží/službu zdarma sdílí osud kupní Smlouvy. V případě zániku kupní Smlouvy zaniká automaticky i darovací smlouva a Kupující je povinen vrátit zboží/službu, která mu byla poskytnuta zdarma.

IV.
Cena Předmětu koupě

4.1 Cena za Předmět Koupě je uvedena u konkrétního zboží/služby (dále jen „Kupní cena”). Kupní cena je smluvní a může být změněna v případě dohody Prodávajícího s Kupujícím.

4.2 Není-li uvedeno jinak, jsou ceny uvedené v měně: Koruna česká (CZK).

4.3 Kupní cena je uvedena vždy včetně daně z přidané hodnoty ve výši dle aktuálně účinných právních předpisů.

4.4 Součástí Kupní ceny nejsou náklady na dopravu Předmětu koupě, pokud není uvedeno jinak.

4.5 V případě, že je u některé ceny uvedena poznámka „AKCE”, „SLEVA” popřípadě jiné označení, z něhož vyplývá, že cena zboží je oproti běžné ceně ponížená, bere Kupující na vědomí, že snížená cena může být spojena pouze s určitým množstvím zboží/služeb. V případě, že by byla kapacita zboží/služeb za sníženou cenu vyčerpána (a tento údaj se nepromítl z důvodu doposud neprovedené aktualizace) do nabídkové ceny prezentované u zboží/služby, kontaktuje Prodávající Kupujícího, zda má zájem o uzavření Smlouvy i za novou cenu – v případě, že ano, uzavřou Smluvní strany dodatek ke Smlouvě. V opačném případě se Smlouva ruší.

4.6 Prodávající vystaví vždy kupujícímu daňový doklad, který obsahuje náležitosti uvedené ve zvláštních právních předpisech. Kupující je odpovědný za správnost jím uváděných údajů. Daňový doklad je zároveň záručním listem. Výjimku představují pouze případy, kdy Prodávající doručí Kupujícímu spolu s Předmětem koupě, popřípadě i v jiný časový okamžik, zvláštní záruční list.

V.
Platební podmínky

5.1 Kupující je povinen zaplatit kupní cenu za Předmět koupě prostřednictvím jedné z níže uvedených forem platby, a to za podmínek níže uvedených:

a) Platební kartou online – prostřednictvím zabezpečené platební brány. Kupní cena je splatná PŘED předáním či odesláním zboží/poskytnutím služby.

b) Na dobírku prostřednictvím společnosti, která bude Předmět koupě doručovat. Kupní cena je splatná PŘED okamžikem, kdy je zboží/služba doručovatelem předána Kupujícímu.

c) Bankovním převodem na účet Prodávajícího uvedeného na webových stránkách Prodávajícího.

5.2 Zboží/služba je až do jeho úplného zaplacení (vč. všech souvisejících nákladů – poštovné, balné, dobírka, jiné poplatky apod.) ve vlastnictví Prodávajícího. Nebezpečí škody na Předmětu koupě přechází na Kupujícího okamžikem, kdy jej převezme.

VI.
Práva z vadného plnění, záruka, reklamační řád

6.1 Na práva a povinnosti Smluvních stran se aplikují příslušná ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 NOZ.

6.2 Prodávající odpovídá za to, že má Předmět koupě vlastnosti deklarované v popisu příslušného zboží/služby a je-li Smluvním stranám znám, pak i z účelu Smlouvy.

6.3 Není-li uvedeno jinak, je Prodávající povinen poskytnout plnění (dodat zboží či poskytnout službu) ve střední jakosti.

6.4 Předmět Koupě má vadu, neodpovídá-li Smlouvě. Práva Kupujícího z vadného plnění zakládají takové vady, které Předmět koupě mělo již při předání Prodávajícím.

6.5 Prodávající plní vadně, zejména poskytne-li Předmět koupě, který nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti.

6.6 Je-li Kupujícím Spotřebitel, Prodávající se rovněž zavazuje, že Předmět Koupě bude způsobilý k použití pro účel ujednaný ve Smlouvě či účel obvyklý po dobu nejméně 24 měsíců (dále jen „Záruční doba”). Kupující tak odpovídá i za vady vzniklé v Záruční době po převzetí Předmětu koupě, vyjímku má služba čtení obrazů Tarotu - výklad Tarotu na kterou nelze Záruční dobu uplatnit.

6.7 Projeví-li se vada během dvanácti měsíců od převzetí Předmětu koupě, předpokládá se, že vada Předmětu koupě existovala již při jeho převzetí.

6.8 Prodávající však neodpovídá za vady způsobené běžným opotřebením či nesprávným užíváním Předmětu koupě, a to zejména:

a) nevhodným užíváním či manipulací s Předmětem koupě;

b) mechanickým poškozením Předmětu koupě Kupujícím, třetí osobou, zvířetem či jiným předmětem;

c) užitím Předmětu koupě k jinému účelu než účelu vyplývajícímu ze Smlouvy;

d) používáním v rozporu s návodem, manuálem či doporučeními, normami či jinými předpisy upravujícími užívání Předmětu koupě;

f) zanedbáním obvyklé péče;

g) užitím nevhodných čisticích či ochranných prostředků;

h) zašpiněním;

6.9 Prodávající dále neodpovídá za vady způsobené vlivem vnějších povětrnostních, světelných či jiných podmínek či vlivů (není-li v předmětu zboží výslovně uvedeno, že zboží má vlastnost spočívající v odolávání konkrétně specifikovaného vlivu).

6.10 Prodávající dále neodpovídá za vady Předmětu koupě způsobené vlivem zásahu vyšší moci po převzetí Předmětu koupě.

6.11 Záruční doba počíná běžet předáním Předmětu koupě Kupujícímu.

6.12 Kupující, který je spotřebitelem, je oprávněn uplatnit svá práva z vadného plnění kdykoli v průběhu Záruční doby. V takovém případě je Kupující povinen oznámit vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji zjistil nebo mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do pěti (5) pracovních dnů.

6.13 Oznámení vady Díla Prodávajícímu (dále jen „Reklamace”) musí být učiněno v písemné formě. Musí v něm být uvedeny alespoň identifikační údaje Kupujícího (jméno, příjmení, datum narození, bydliště), datum uzavření Smlouvy, číslo Smlouvy a Předmětu koupě. Vada Díla musí být v oznámení dostatečně určitě specifikována, případně doložena fotografiemi či jiným obdobným způsobem. Kupující je povinen Prodávajícímu sdělit, jaký způsob vyřízení Reklamace požaduje.

6.14 Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, má Kupující právo:

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako v případě, že je vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy.

6.15 Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od Smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí Kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li Prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od Smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího.

6.16 Do odstranění vady nemusí Kupující platit část kupní ceny odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.

6.17 Při dodání nové věci vrátí Kupující Prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.

6.18 Kupující nemůže odstoupit od Smlouvy ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí:

a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,

b) použil-li Kupující věc ještě před objevením vady,

c) nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

d) prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

6.19 Další práva a povinnosti jsou upraveny v Reklamačním řádu Prodávajícího dostupného na https://www................

VII.
Odstoupení od Smlouvy ze strany Kupujícího-Spotřebitele

7.1 Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření Smlouvy a jde-li o:

a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

7.2 Kupující umožňuje Spotřebiteli odstoupit od Smlouvy prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od Smlouvy na internetových stránkách …………(vložit link)………………. Prodávající potvrdí Spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě přijetí formuláře pro odstoupení.

7.3 Vyjma vzorového formuláře může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči Prodávajícímu, jehož obsahem bude projev vůle spočívající v odstoupení od Smlouvy.

7.4 Odstoupí-li Spotřebitel od Smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu (nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od Smlouvy) zboží, které od něho obdržel.

7.5 Odstoupí-li Spotřebitel od Smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb, a Prodávající s plněním na základě výslovné žádosti Spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, uhradí Prodávajícímu poměrnou část sjednané kupní ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy.

7.4 Odstoupí-li Spotřebitel od Smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od Smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí Spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Prodávající uhradí Spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil Spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) NOZ. Odstoupí-li Spotřebitel od kupní Smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Spotřebiteli dříve, než mu Spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.

7.5 Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty zboží při užívání nad rámec užívání, které je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

VIII.
Informace o zpětném odběru elektrospotřebičů

8.1 Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení z domácností a oddělený sběr elektroodpadu, baterií a akumulátorů, v souladu s příslušnými právními předpisy. Toto zboží je možné donést do sídla Prodávajícího v otevírací době uvedené na jeho internetových stránkách.

IX.
Závěrečná ustanovení

9.1 Kupující je povinen se před podpisem Smlouvy seznámit s těmito Podmínkami, v případě jakýchkoliv nejasnosti ohledně výkladu těchto Podmínek je Kupující oprávněn kontaktovat Prodávajícího. Učiněním objednávky Kupující prohlašuje, že těmto Podmínkám porozuměl a všechna ustanovení těchto Podmínek bez výhrad přijímá.

9.2 V rozsahu neupraveném Smlouvou a těmito Podmínkami se vztahy mezi Smluvními stranami řídí českým právem, zejména zákonem Občanským zákoníkem.

9.3 Veškeré stížnosti je možné adresovat na e-mailovou adresu aliveness@aliveness.cz

9.4 Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujících v souladu s aktuálně účinnými právními předpisy. Způsob, rozsah, doba, jakož i další údaje týkající se zpracovávání osobních údajů Kupujících jsou upraveny ve zvláštním dokumentu „Pravidla zpracování osobních údajů” který je dostupný na aliveness.cz


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro prodej ebooků (elektronických knih) a online kurzů

I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro nákup ebooků (elektronických knih) a online kurzů (dále obojí společně označováno i jako „digitální obsah“ nebo „produkty“) přes webové rozhraní martinamaat.cz

2. Nákup produktů probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím. Proces uzavírání Kupní smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran kupní smlouvy, tedy Kupujícího i Prodávajícího. Ujednání, která jsou v Kupní smlouvě odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text Kupní smlouvy je nad textem VOP). VOP řeší i některé další otázky, které s nákupem digitálního obsahu nebo s užíváním internetových stránek souvisí.

3. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než produkt koupíte. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před objednáním produktu. Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Tím, že kliknete na tlačítko „Odeslat objednávku/ nebo Objednat“, totiž dáváte signál, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu a spolupráce, jaký je zde popsán.

4. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. Pro rychlejší orientaci je tu obsah:

Obsah VOP:

I.               Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

II.              Důležité pojmy (definice)

III.             Objednávka a uzavření Kupní smlouvy

IV.             Cena produktů a platba

V.              Dodací podmínky

VI.             Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv

VII.            Odstoupení od Kupní smlouvy

VIII.           Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

IX.             Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

X.              Závěrečná ustanovení

II. Důležité pojmy (definice)

1. PRODÁVAJÍCÍ.

Prodávajícím je: Swembad s.r.o., IČ:07399073, DIČ: neplátce DPH, s místem podnikání: Praha 2 - Vinohrady, Zapsaný v obchodním rejstříku spisová značka C 300417 vedená u Městského soudu v Praze. Adresa pro doručování elektronické pošty: info@martinamaat.cz, v zastoupení Martina Maat, Adresa pro doručování elektronické pošty: info@martinamaat.cz

2. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní martinamaat.cz uzavře s Prodávajícím Kupní smlouvu, a tím koupí některý z produktů. Kupujícím může být podnikatel (podnikající fyzická osoba – OSVČ anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) anebo spotřebitel.

3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, Kupní smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. 

4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je to Kupní smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému Kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je to taková Kupní smlouva, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Kupující objednává produkty přes webové rozhraní, tj. skrze automatický objednávkový systém, odesláním vyplněného objednávkového formuláře.

2. POPIS PRODUKTŮ. Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis nabízených produktů včetně uvedení toho, co obsahují, komu jsou určeny, co Kupujícímu mohou přinést a v jakém formátu je poskytovány, případně, zda jsou pro jejich efektivní používání a absolvování nutné ještě nějaké další podmínky. Je zde i podrobný popis bonusů, které jsou k jednotlivým produktům poskytnuty. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.

3. OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ. Pro objednání produktů přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako Kupující vyplníte vaše jméno, příjmení nebo firmu, adresu, email, telefonní číslo, u podnikatelů IČ, DIČ, a zvolíte způsob úhrady a vyberete označením (zakliknutím) vybraný produkt nebo produkty.

Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku/ nebo Objednat“.

O obdržení objednávky budete informováni mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky. Není-li v potvrzení uvedeno, že je objednávka přijata, přijde vám informace o přijetí objednávky v následném mailu. Do okamžiku, než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Kupní smlouva uzavřena.

V pochybnostech může být kupující kontaktován za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a prodávající se dále takovou objednávkou nezabývá.

4. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí ze strany prodávajícího a tyto VOP. Smlouva je archivována v elektronické podobě, není přístupná.

 

IV.Cena produktů a platba

1. CENA PRODUKTŮ. Na webovém rozhraní je vždy uvedena i aktuálně platná cena jednotlivých produktů. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena.  Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby akční cena platí. Vzhledem k charakteru produktů nevznikají žádné náklady na dopravu a ani další náklady spojené s jeho dodáním. Kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím než kliknete na tlačítko „Odeslat objednávku/ nebo Objednat“) je proto již konečnou cenou.

2. Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u produktu v okamžiku odeslání vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Kupní smlouvy, pak prodávající není povinen vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, je prodávající oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením ze strany prodávajícího, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi prodávajícím a kupujícím k jiné výslovné dohodě.

3. Není-li mezi prodávajícím a kupujícím výslovně ujednáno jinak, je prodávající povinen vám produkt/y dodat až po úplném zaplacení sjednané kupní ceny.

4. ZPŮSOB PLATBY. Kupní cenu je možné uhradit následujícími způsoby:

- Bezhotovostně bankovním převodem na uvedený bankovní účet (platba trvá většinou 1 – 2 pracovní dny): pokyny k platbě, v podobě zálohové faktury, obdržíte v mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán.

Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých. V případě objednávek ze zahraničí se kupní cena hradí v Eurech.

5. SPLATNOST KUPNÍ CENY.

V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 7 dnů od potvrzení přijetí objednávky (tedy od uzavření Kupní smlouvy). Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, v zálohové faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. V případě online platby kartou nebo rychlým bankovním převodem je kupní cena splatná bezprostředně po uzavření Kupní smlouvy.

O přijetí platby vám bude vystavena fakturu, kterou u online platebních metod obdržíte obratem po provedení platby, v ostatních případech do 3 pracovních dnů od přijetí platby.

Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.

Ebook není možné hradit formou splátkového kalendáře.

 

V. Dodací podmínky

1. ZPŮSOB DODÁNÍ Při koupi e-booku bude digitální obsah ve formátu pdf nebo obdobném dodán po zaplacení kupní ceny na e-mail jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít. Při koupi on-line kurzu vám po uhrazení ceny bude vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány a na elektronickou adresu uvedenou v objednávce zaslány přístupové údaje k vašemu uživatelskému účtu (podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP). V případě, že je pro všechny přihlášené kurz otevírán ve stejný den, obdržíte po zaplacení přístupové údaje v předem ohlášený den. Po přihlášení s využitím přístupových údajů vám bude digitální obsah (on-line kurz) dodán zpřístupněním členské sekce. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou vám jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu uvedeného na „nástěnce“ členské sekce on-line kurzu.

2. DODACÍ LHŮTA. E-book a on-line kurz (přístupové údaje) bude dodán poté, kdy bude platba připsána na uvedený bankovní účet. Výjimkou je jen výše uvedená situace, kdy on-line kurz začíná pro všechny přihlášené účastníky v konkrétní stejný předem avizovaný den.

3. Po dodání produktu si prosím, co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost obsahu a zjistíte-li nedostatky nebo vady, napište na uvedené kontakty, aby mohla být provedena náprava. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII těchto VOP.

4. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf (podrobnosti obsahuje čl. VI. VOP).

 

VI. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv

1. Digitální obsah je zasílán pouze vám, jako Kupujícímu, na vaši elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .doc a pdf. K přehrání obsahu v on-line kurzu ve členské sekci je nutné se přihlásit do vašeho uživatelského účtu zadáním přístupových údajů. Obsah přehrajete s pomocí internetového prohlížeče podporující audio přehrávání. Software musí obsahovat obvyklé zvukové kodeky. Pro on-line přehrávání obsahu je nezbytné, abyste byli připojeni k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení. Dále je nutné, aby váš hardware umožňoval zvukový výstup. Prodávající neodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti vašeho internetového připojení. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

2. Produkty jsou vytvořeny s využitím znalostí a zkušeností a roků praxe. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto prodávající nemůže odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě produktů sami dosáhnete. Produkty nenahrazují osobní konzultaci a nenahrazují zdravotní služby. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez předchozího výslovného písemného souhlasu Prodávajícího dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.

3. UŽIVATELSKÝ ÚČET. Po zakoupení on-line kurzu obdržíte po úhradě ceny přístupové údaje k přihlášení do vašeho uživatelského účtu, tak jak je uvedeno v části o dodacích podmínkách (čl. V. VOP). Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám. Jako Kupující se rovněž zavazujete udržovat vaše údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP je Prodávající oprávněn vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Rovněž tak v případě porušení vašich povinností týkajících se ochrany autorských práv.

 

VII. Odstoupení od kupní smlouvy

1. Ze zákona může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem zpravidla odstoupit bez udání důvodů ve 14denní lhůtě od uzavření kupní smlouvy. Máte tedy možnost ve lhůtě do 14 dnů od uzavření Kupní smlouvy odstoupit od této smlouvy bez uvedení jakéhokoli důvodu, pokud produkt nesplní vaše očekávání nebo i z jakéhokoli jiného důvodu. V takovém případě mě prosím informujte elektronicky na info@martinamaat.cz  V informaci uveďte, že využíváte právo ve 14denní lhůtě odstoupit od Kupní smlouvy a přiložte prosím pokud možno i doklad o koupi produktu nebo sdělte aspoň datum nákupu, vaše identifikační údaje a údaj o tom, jaký produkt jste zakoupili.

2. Uplatnění odstoupení formou podle předchozího odstavce ve 14denní lhůtě znamená, že musí být odstoupení od Kupní smlouvy odesláno mailem na info@martinamaat.cz Nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení vám budou vráceny peníze, které Prodávající přijal jako platbu za produkt. Peníze vám budou vráceny stejným způsobem, jakým jste je uhradili, leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro vás nebyly spojeny další náklady.

3. Jako Kupující můžete od Kupní smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Kupní smlouvou a VOP, zejména v případě vadného plnění (článek VIII. VOP). Prodávající je oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení vašich povinností z Kupní smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní, porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem. Pokud by ze strany Kupujícího nedošlo k úhradě kupní ceny ani ve lhůtě 10 dní po splatnosti, Kupní smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě odstoupení od smlouvy je Prodávající oprávněn vám okamžitě zrušit přístup do členské sekce.

4. Je-li Vám společně s produktem poskytnut dárek, bonus, je darovací smlouva mezi vámi a Prodávajícím uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů anebo k odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Prodávajícího pro podstatné porušení vašich povinností z Kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit Prodávajícímu. Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě kupní ceny, není-li na webovém rozhraní uvedeno, že jsou posílány až po uplynutí 14denní lhůty garance spokojenosti.

 

VIII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.

2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.

3. Prodávající odpovídá, že produkt při převzetí nemá vady. Jste-li spotřebitelem, pak v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí. Jste-li spotřebitelem, odpovídá Prodávající i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí produktu.

4. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady nebo výskytu většího počtu vad máte právo požadovat výměnu produktu za nový anebo od Kupní smlouvy odstoupit. V případě, že neodstoupíte od smlouvy nebo neuplatníte právo na dodání nového produktu bez vad, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že by Prodávající nebyl schopen vám nový produkt bez vad dodat, stejně tak i v případě, že by nezjednal nápravu v přiměřené době nebo že by vám zjednání nápravy působilo značné obtíže. Vzhledem k charakteru produktu přichází v úvahu jako vada nedostupnost části obsahu, popřípadě chybějící nebo nečitelná část.

5. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním nebo uložením produktu.

6. Pokud vám nebyl produkt (resp. u online kurzu přístupové údaje) dodán v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Pokud ani tam produkt (přístupové údaje) nenaleznete, uplatněte reklamaci dle následujícího odstavce.

7. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. Reklamaci můžete uplatnit mailem na elektronickou adresu info@martinamaat.cz  Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení, jste-li spotřebitel.

 

IX. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

1. Máte-li k uzavřené Kupní smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na elektronické adrese info@martinamaat.cz

2. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů.

3. Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Uvádíme, že nejsme vázáni žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ).

 

X. Závěrečná ustanovení

1. Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webovém rozhraní.

3. Vezměte prosím na vědomí, že Prodávající je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.

4. Tyto VOP jsou účinné od 12.12.2021